УРОК-КВЕСТ НА ТЕМУ "АЛІСА У КРАЇНІ ДИВ"


УРОК-КВЕСТ
На сучасному етапі освіти основним із головних завдань є розвиток критичного, креативного та творчого мислення, і саме впровадження елементів квесту активно розвиває необхідні компетенції.
Пропоную розробку квест-уроку для 5 класу на тему "Алісі у Країні Див" (Повну версію конспекту, а також роздатковий матеріал можна знайти за посиланням:



Урок – квест «Пригоди Аліси у нашому класі»
Урок №                                                                                     _____ _____
Мета: повторити поняття «казка»; вчитися аналізувати художній твір та давати характеристику персонажам; вчитись розповідати про автора, знаходити необхідні епізоди у тексті, висловлювати власну думку; розвивати мовлення, уміння працювати в групах, розвивати читацьку компетенцію;
Тип уроку: комбінований
Форма уроку: урок-квест
Обладнання: мультимедійна презентація, друкований текст казки-повісті «Аліса у країні див», пазли «Персонажі», чек-листи, роздруковані ключики, «сигналізатори»
Хід уроку
1.Організаційний момент
Учні заздалегідь поділені на команди. На столах лежать чек-листи до квесту та таблички «сигналізатори».
2. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя:  Декілька уроків поспіль, ми з вами вивчали чудовий твір, відомого автора Льюїса Керолла «Аліса у країні див». Ми поринули у світ Алісиної фантазії, знайомились з незвичайними персонажами.
Сьогодні ж, Аліса потрапила до нашого класу, а для того щоб їй повернутися додому, нам треба їй допомогти.
3. Оголошення теми і мети уроку
Слово вчителя:  Для того щоб Аліса повернулась додому, нам треба з вами відшукати 7 ключиків, які ви отримаєте за кожну правильно пройдену станцію нашого квесту. Тож вирушаймо у подорож. А що треба нам взяти з собою у мандрівку?
Очікувані відповіді учнів ( знання, кмітливість,  дружбу та ін.)
4. Підготовка учнів до сприйняття матеріалу. Пояснення правил квесту.
Слово вчителя: Подивіться уважно на дошку. (Слайд 2)
o   Що на ній зображено?
o   А як ви вважаєте, чому саме капелюх?
o   А яка цитата з нашого вивченого твору схована у ньому?  («У всьому є своя мораль,  потрібно тільки вміти її знайти»)
o   Хто сказав цю фразу?
o   А як ви розумієте її?
Це мапа, за нею ми будемо відшукувати ключики. (Слайд 3) 












Немає коментарів:

Дописати коментар