УРОК-КВЕСТ
На сучасному етапі освіти основним із головних завдань є розвиток критичного, креативного та творчого мислення, і саме впровадження елементів квесту активно розвиває необхідні компетенції.
Пропоную розробку квест-уроку для 5 класу на тему "Алісі у Країні Див" (Повну версію конспекту, а також роздатковий матеріал можна знайти за посиланням:
Урок
– квест «Пригоди Аліси у нашому класі»
Урок
№
_____ _____
Мета:
повторити поняття «казка»; вчитися аналізувати художній твір та давати
характеристику персонажам; вчитись розповідати про автора, знаходити необхідні
епізоди у тексті, висловлювати власну думку; розвивати мовлення, уміння
працювати в групах, розвивати читацьку компетенцію;
Тип уроку:
комбінований
Форма уроку:
урок-квест
Обладнання: мультимедійна
презентація, друкований текст казки-повісті «Аліса у країні див», пазли
«Персонажі», чек-листи, роздруковані ключики, «сигналізатори»
Хід уроку
1.Організаційний момент
Учні
заздалегідь поділені на команди. На столах лежать чек-листи до квесту та
таблички «сигналізатори».
2. Мотивація навчальної діяльності
Слово
вчителя: Декілька уроків поспіль, ми з вами вивчали
чудовий твір,
відомого автора Льюїса Керолла «Аліса у країні див». Ми поринули у світ
Алісиної фантазії, знайомились з незвичайними персонажами.
Сьогодні ж, Аліса
потрапила до нашого класу, а для того щоб їй повернутися додому, нам треба їй
допомогти.
3. Оголошення теми і мети уроку
Слово вчителя: Для
того щоб Аліса повернулась додому, нам треба з вами відшукати 7 ключиків, які
ви отримаєте за кожну правильно пройдену станцію нашого квесту. Тож вирушаймо у
подорож. А що треба нам взяти з собою у мандрівку?
Очікувані
відповіді учнів ( знання, кмітливість,
дружбу та ін.)
4. Підготовка учнів до
сприйняття матеріалу. Пояснення правил квесту.
Слово вчителя: Подивіться уважно на дошку. (Слайд 2)
o
А як ви вважаєте, чому саме капелюх?
o
А яка цитата з нашого вивченого твору
схована у ньому? («У всьому є своя мораль, потрібно тільки вміти її знайти»)
o
Хто сказав цю фразу?
o
А як ви розумієте її?
Це мапа, за нею ми
будемо відшукувати ключики. (Слайд 3)
Немає коментарів:
Дописати коментар